ტრენინგის მესამე დღე ძალიან საინტერესო აქტივობებით იყო დატვირთული .
ტრენინგი დავიწყეთ გეგმის შაბლონის განხილვით. ვისაუბრეთ თუ როგორ ავირჩიოთ პროექტისთვის თემა. განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები, მიზნის კლასიფიკაცია. გადავათვარიერეთ 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევების სიტყვები., რომელიც უნდა გამოვიყენოთ პროექტის დაგეგმვისას. კარგი სტანდარტი რომ აგვერჩია გამოვიყენეთ ბლუმის ტაქსონომია. გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. ვიმუშავეთ ზოგად , თემატურ შინაარსობრივ კითხვებზე.
ტრენინგი დავიწყეთ გეგმის შაბლონის განხილვით. ვისაუბრეთ თუ როგორ ავირჩიოთ პროექტისთვის თემა. განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები, მიზნის კლასიფიკაცია. გადავათვარიერეთ 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევების სიტყვები., რომელიც უნდა გამოვიყენოთ პროექტის დაგეგმვისას. კარგი სტანდარტი რომ აგვერჩია გამოვიყენეთ ბლუმის ტაქსონომია. გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. ვიმუშავეთ ზოგად , თემატურ შინაარსობრივ კითხვებზე.
წავიკითხე თქვენი მოდულის რეფლექსია ...გაქვთ თანმიმდევრობით ასახული ის აქტივობები რაც ამ მოდოლზე განვიხილეთ...დაასათაურეთ წარმატებები...
ReplyDeleteდიახ, გეთანხმებით, ბლუმის ტაქონომიიის გამოყენებით შესაძლებელია პროქტისთვის შეარჩიოთ მაღალი სააზროვნო უნარები
ReplyDelete